Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 15:00:01 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/06824 aadressile Harju maakond, Saku vald, Kajamaa küla, 
11342 Saku-Tõdva tee// Kõutsipõllu// Tallinna-Rapla raudtee 580// 
Vana-Kivisilla (Maaparandussüsteem_ME0753) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja Tallinna Teede AS (registrikood 
10344640) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA 
ehitisregistri kaudu ehitusloa taotluse nr 2411271/06824 Harju maakonda Saku 
valda Rail Balticuga seonduvalt Saku-Tõdva riigitee läheduses olevate 
maaparandussüsteemide ümberehitamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 
p 1 edastab TTJA ehitusloa menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27018208>  (menetlus nr: 
435688), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister